Monday, March 19, 2012

tavaline.

Siit tuleb midagi tavapärast. Kolme päeva kirjeldused hetke emotsioonide ja mälu alusel.

Ma tean, et ma ei rääkinud teile reedest. Sellest viimasest koolipäevast. Vedas õnneks, sest oli lühike päev lebode tundidega. Osa ajast sai teistega naerdud ja  niisama vedelat lastud. Keka oli lahe. Õpsid muudkui istusid pingil kommenteerisid nagu spordisaates. Väga muhedad olid. Viskasid nalja ja niisama. Pioneeripall ruulib. Varsti tuleb võrk ja aiiiisiiis hakkab nalja saama ;)
Pundiga koolist minema, Kikuga jalutasime kosmose kanti. Ma liikusin käbelt koju, pioriided selga ja siis tegin väikese Kosmos-Tondi-Kesklinn tripi. Jõudsin õigeaegselt kohale ning kell seitse algaski draamateatris etendus "Võlanõudjad". Esimene vaatus oli segane, teine oli juba lahe. Näitlejad olid väga head. Väga korralikult oli ette mängitud. Meeldis. Ainult, et veidi pikaks venis... lõppes mingi 21.40 ja siis ma veel olin veidike Karoga Viru ümbruses ja pidin veel enda bussi ka ootama ja argh.. lõpuks jõudsin koju hilja ja üliväsinud. Üksinda elamise pluss on see, et kedagi pole tülitamas peale pikka päeva. Saab lihtsalt rahulikult olla. Relax. Keegi ei sega.

Laupäeval.. käisin jalutamas. Olin kurb, võtsin koti kaasa, panin klapid pähe ja läksin õue. Jalutasin, uudistasin ümbruskonda, käisin jälle teid, mida polnud varem tallanud. Mõtlesin, et jõuan Koplisse välja, aga ei. Jõudsin täpselt sinna, kuhu ma tahtsingi jõuda-Selverisse. Koju jõudes sain smsi Angelicalt.... olin mingi tunnikese kodus, siis läksin linna ja saime Solarises kokku. Istusime pingil ja mängisime UNO kaarte.. Lõbus oli. Siis läksime välja bussi ootama, hullult naljakas oli. Ostsime vahepeal sees jäätist ja tulime õue tagasi. Trippisime Ülemistele. Ikka naerdes. Veendudes, et ta on nüüd oma isa kindla pilgu all, sõitsin mina bussiga linna tagasi. Jalutasin terminali ja jesss. Minu 40 oli ees. Sain kohe bussikale ja koju. Tegin pannakaid ja vaatasin telekast filme. Laiskvorst nagu ma olen.

Pühapäeval oli kindel otsus minna Olevistesse. Ärkasin isegi väga varakult ülesse. Kõik oli tore ja mõnus. Ainult, et kui ma bussi pealt maha hakkasin astuma, siis õuest tahtis üks vanaproua bussile astuda, aga mina oma kiirustamisega ehmatasin ta uste avanedes oma tulemisega nii ära, et ta oleks mulle äärepealt käekotiga vastu pead virutanud.. :D  yeah.. :D
Ollis oli tore. 12-sel teenistusel polnud käinud.. eemn.. eemn.. väga kaua. Palju tuttavaid oli ka. Mõnusad sõbralikud naeratavad/kallistavad/teretavad inimesed. Kirik oli awesome. Jalutasin pärast välja, siis nägin veel Priidut ka. Lehvitasin talle kaugelt ning sammusin ise mööda vanalinna kivimügarikke raekoja poole.

Kodus oli väike mõistatus. Ma ei teanud mida teha :D ja siis hakkasin enda tuba koristama. Nkn Angelica homme minukale ja siis ei saa tuba sassis olla.
Tegin endale jälle süüa. Nomnomnom, kellegagi jagada polnud, pidin ise kõik ära sööma :D
Õhtul oli jälle moovikas mul siin. Oeh, filmid on viimasel ajal saanud nii lohutavatest kaaslasteks.
Põmm...
Jep.. homme kooli ei pea minema, on vaheaeg. So... chillin youtubes edasi.

byeyellos ! 

No comments: