Saturday, March 3, 2012

vaikselt tuleb...

... kevad !!!

Esiteks, iga hommik on aina valgemaks läinud. Kooli on kogu aeg aina mõnusam minna.
Veehunnikud tekivad ka vaikselt juba maapinnale.
Linnulaulu olen kuulnud mitu korda. Või tegelt ma ei tea ka.. linnas on veidi imelik kuulda linnuhääli.. maal oleks see normaalne olnud, aga siin paneb kahtlema, et kas tõesti olidki linnud õues, või siis hoopiski minu peas.

Täna jalutasin jälle Olli noortekale. Ja kui ma olin just parasjagu Balta juures seal kusagil pargis, avastasin ma et woow, õhtud on ka valgemaks läinud. Yeah, vanasti ma mäletan et Annuga sai valges mindud Olli ning isegi valges sealt tagasi tuldud ( nii valges, et megalahedaid ja häid pilte sai teha kohe tuhat tükki tehtud)  ja koju Läpile jõutud. Nüüd aga päris pikka aega pidin üksinda pimedas jalutama. Aga läheb jälle valgemaks. Goood.

Ja liikudes veel Olli poole edasi mõtlesin ma lahti selle, miks on talve vaja. Talve on vaja selleks, et nende kuude jooksul saaksime me lumest ära tüdineda ja hakata üha kasvava innuga suve ootama. Kui kogu aeg oleks suvi, siis kammoon, kes seda ikka nii ootaks ja sellest rõõmu tunneks :D Liiga tuim oleks siis. Aga kuna meil on ka sügis ja talv, siis selle aja jooksul jõuame jälle hakata soojasid ilmasid igatsema.


Vot need olid vist kõige targemad mõtted, mis täna kogu selle väsitava kooli ja koduse sahmerdamise juures pähe hiilisid.
Noortekas oli ka täna muidu väga khuuul. Olegi tunnistus oli vägev. Ja selle viimase poisi oma ka. Lahe ;) Ja ülistus oli ka väga eriline.

Ba Dum Tsssssss...


Headööd. 

No comments: