Sunday, March 18, 2012

õed meie ümber

Nii. Muljetan ühest asjast, mis juhtus just tiba aega tagasi.
Alustame siis sügisest, kui ma nagu igal hommikul bussi oodates märkasin, et mõned inimesed sõidavad samuti hommikuti sama marsuuti nagu mina. Nende seas ka üks tüdruk, selline tumedamate lühikeste juustega. Ning tavaliselt saab ta veel bussipeatuses oma sõbrannaga kokku ja siis nad räägivad ja naeravad hommikuti seal hästi kõvasti. No alguses ma ei arvanud neist midagi... mõnikord kui mul oli paha tuju, siis ainult mõtlesin et daah.. mingid pubekad orsth. :D
Ühel esmaspäeva hommikul, kui ta oli jälle oma tillukese venna ja sõbrannaga bussis sõitmas, olid nad mulle päris lähedal. Nii lähedal, et kuulsin nende juttu. Rääkisid midagi oma toitumisest ja söömisest jne.. :D  ja siis kui nad just parasjagu arutasid, et millal nad viimati sõid, siis ma kuulsin kuidas see väike poiss ütles "me sõime eile hommikul kirikus ka". Mul oli nagu.. *kirikus..? kas ta ütles kirikus, kas nad on kristlased :O * ojaa.. ja siis nad hakkasidki usuteemadel rääkima. Mul oli nagu whaaaaaaat.. poleks arvanudki, et nad võivad kristlased olla :D
No ja nüüd kui ma täna hommikul just veidi aega tagasi tulin Olevistest tagasi tuli tema ka Vabakalt bussile. Ühe teise sõbrantsiga. Nad seisid küll minust veidi eemal, aga ma ikka kuulsin sõnu "kirik", "pühapäevakool", "Jumal". Mõtlesin, et päris cool värk :D
Tulin siis bussi pealt maha. Vaatasin, et ta tuli ka. Üksinda.. ma olin tast mingi kolm sammu eespool ja siis ma pöörasin äkitselt ringi ja ütlesin "jou, sa oled kristlane?" :D ta (veidi) kohkus ära.. ja siis ütles, et jaaa. :D  Ja siis ma veidi rääkisin, kuidas ma kuulsin seda jne.. ja vestlesime niikaua kuni ühist teed jätkus. Ta elab mu kõrvaltänavas. ;)
Vot siuke lugu tänasest hommikust =)

No comments: