Monday, April 30, 2012

leidsin aja

Just have to say, et täna on 30aprill. Homme on 1.mai.
Aasta tagasi samal ajal oli Pärnus PP. Yea, mäletan seda päeva, seda ilma, neid mõtteid, tundeid, hetki. Kalliralli oli samal päeval. Saime J-R tuttavaks. Ahto mängis oma kitra ning murdis tüdrukute südameid. Vihma sadas... ma ootasin täiega ühe inimesega kohtumist. Lucyga sai koos oldud.. mäletan neid feile momente.. hihiii :D  Ning õhtul toimus suuuuuuur ülistus, kust me Angelicaga ära haihtusime ja üleval rõdudel mõlemad nutsime. Õhtul sai palju ja vaikselt itsitatud.
Eijah.. tore oli...  H.H tegi meist ühe lahedaima pildi Angelicaga Pärnu Spordihalli ees.
Jääb nii palju öelda, et selle aasta PP on veel alles ees. 39 päeva ainult.
Ja see kõik oli aasta tagasi..  Pole vist tarvis öelda, et aeg läheb kiiresti :D

2 päeva tagasi sai ka minul 8 kuud täis. Siin. Linnas.Üksi. Korteris. Mul oleks palju rääkida, mis selle 8 kuuga toimunud on ja mis mõtted praeguseks mu peas tiirlevad. Lihtsalt ma ei tunne, et ma peaksin sellest rääkima...
Aga ikkagist, ma olen Jumalale tänulik, et ma olen need 8 kuud üle elanud ilma suuremate raskusteta.

Ja kuu aja pärast, siis on 30 mai ja põhimõtteliselt on minu 10 klass läbi. Ma ei hakka siin kirjutama, et kui palju ma seda ootan, sest ma ei taha valetada. Ausalt öeldes, on mul suht must-valge, kas kool kestab kuu aega või kolm kuud veel. Elu küll muutub sellest, aga minu ootused-lootused on kadunud ja ma lihtsalt elan ühes päevas, sest nii on mul kergem hakkama saada. Arvatavasti olen sellepärast ka siiamaani edukalt (või siis mitte nii edukalt) edasi liikunud oma eluga.


See oli siis minevik-olevik-tulevik

No comments: