Tuesday, April 17, 2012

dumb school things

Jõudsin koju. Hea on olla. Söök lähedal ja vaba õhkkond. Krõbistan juustu-sibula leivakesi, mis olid mõeldud homseks ja sorteerin peas mõttekillukesi, mida kaks selle nädala esimest koolipäeva kaasa on toonud. Reaalainete nädal on mõtted väga keeruliselt tööle pannud. Isegi nii keeruliselt, et nende lahti harutamine on kui füüsika. 

ülihea, üliüli hea.
Käisin peale kooli ostmas ja
see tegi tuju rõõmsamaks. 
Draamad, draamad on koolis iga päev. Varsti ei jõua neid enam isegi ära kuulata, sest kõik on aetud nii dramaatiliseks. Kohati mõtlen küll, et kas ainult minu klass on selline või ongi sellised asjad normaalsed?  
Massive.... saksa õpetaja ütles täna, et õppige, praegu pole teil kohustusi. Ma hakkasin naerma. Loogiliselt võttes on meil väga palju kohustusi. Nagu tõesti, kool ajab juba vaikselt mõttemaailma podisema. Ja siis võingi ma vahetundidel tunda ahistatud tunnet, sest tahaks veidi sellest 45 minutilisest jurast puhata. Hea on, et mul pole kedagi kohe käepärast võtta, kellga väljas chillida, muidu vist oleksid minu ekoolis ka kahtlased P tähed keset päeva. Ehk siis, kes aru ei saanud, siis poolte tundide pealt mujale chillima minemine. 
Ma arvan, et kõik nõustuvad minuga, kui märgin ära, et tõesti meie õppekava ja hindamissüsteem on veidi ülejõu käiv. Mulle meeldis eilne Helina blogipostitus sama teema kohta. See sobiks väga hästi protestimiseks, muide ;) Ning veel need kodused tööd lisaks 7-8 tunnistele koolipäevadele on ikka liig, mis liig. Isegi mu ema saab aru, et kust ma võtan selle aja veel 1-2 tundi õppimiste kallal istuda, kui mul on pikk päev seljataga ning õhtul veel sada sehkeldust teha. Olgu, kõik ei pea endale ise süüa tegema, aga ma pean. Ja tühja kõhuga ei saa õppida. See veel hullem ju. Ning puhata on ka vaja. 
Grh... mis sellest ikka rääkida. Tuleb lihtsalt see etapp läbi käia ja eks vaatab mis peale seda juhtub. 

Eile oli imelik päev. Hommikul paistis päike ja hiljem kadus see lootusetult ära. Õhtul sadas vihma ja sadas lörtsi.. brh..  Täna hommikul oli sajukas, aga hetkel paistab päike... ilm pendeldab. 

Imelikke asju juhtus veelgi, aga sellest ma siin ei räägiks. Inside teema, mõistate? :) 


No comments: