Thursday, April 26, 2012

Eeskuju mõtlemisele

YO.

Hetkel olen lugemas raamatut pealkirjaga "Poiss, kes pöördus tagasi taevast". Tegu on kristliku raamatuga ja tõestisündinud looga, kuidas poiss sattus autoõnnetusse ning sel ajal, kui ta oli koomas, käis ta taevas. Arstid ütlesid, et sellistest vigastustest ei tule eluga välja ning isegi see oleks ime, kui ta ei sureks. Kuid nüüdseks on ta pea-aegu tervenenud läbi taevaste vägede.
Ning sellest raamatust jäi üks lõik kohe väga eriliselt silma. Kui te nüüd arvate, et siin on mingi järjekordne mõtetu Jumala jutt, siis lugege alljärgnev lõik läbi ning veenduge, et see pole. See on väike mõtlemiskoht inimestele, kes ei näe milleski positiivsust ja üks vingulaul käib kogu aeg. 


" Kui Kevin mulle tagasi helistas ja tema majale langenud puust rääkis, pidin alguses naerma puhkema - mitte kaastundmuseta kalki naeru, vaid rõõmunaeru Jumala helduse pärast. Ma mõtlen seda tõsiselt. Minu jaoks pole küsimus: "Miks juhtuvad headele inimestele halvad asjad?" vaid: "Miks meile üldse juhtubmidagi head?" Kindlasti ei ole me seda ära teeninud. 
Ma ütlesin Kevinile: "Esmalt mõtle sellele, et elekter läks ära. Milline õnnistus! Kui elektrivalgus poleks kustunud, oleksid sa koos lastega majas olnud ka ajal, mil puu langes katusele. Teiseks, sul oli nii või teisiti hädasti vaja katust parandada. Nüüd saad täiesti uue katuse ja kindlustusfirma maksab selle kinni! Ja kolmandaks küsin ma sinult: "Millised puud selles tormis murdusid? Kõik nõrgad ja vigased puud! Tugevad ja terved puud seisavad endiselt püsti. Sinu krundil toimus looduslik puudelangetus, mis muutis su kinnistu turvalisemaks ja tervemaks, jättes tervemad puud kasvama rõõmuks su perele. Järgmise aasta juulikuus ei saa sa öelda, et ainult üks puu võeti maha."
Jumala kätt võib näha kogu selles olukorras, aga nagu ma ka Kevinile ütlesin, me peame tahtma seda näha ja vastu võtta kui Jumala helduse ilmingut meie elus. "  


-Suudaks ka meie nii kristlaslikult kogu aeg mõelda.. see oleks saavutus ja eeskuju. 

No comments: