Wednesday, May 2, 2012

1.mai




Möödunud päev oli siis 1.mai. Vaba päev, kevadpüha.
Pean mainima, et ma ei mäletagi aega millal mul viimati oli mõni päev nädala sees vaba, sest oli 1.mai....

Igatahes, täna sain siis oma väsimuse välja magada. Ja ilmselgelt oli mul seda väsimust päris palju, sest magasin ühtejutti 13 tundi. Ärkasin kell kaks päeval.. massive sliip oli. Unes nägin, et mul oli väike tütar....

Ülejäänud päev möödus veel magades (akna all päikese käes põrandal); röstsaiu sõin ka terve hunniku. Gotta love my  new toaster ;) ja telkut vaatasin ka. Ühesõnaga tublist õppimistest terve päeva polnud haisugi. Võtsin küll asjad lahti, aga noupp.. ei suutnud midagi kasuliku peale nende avamise teha. Ainult musa referaadiks sain veidi inffi otsida, aga see oli kõik seoses kooliga.
Minu plaan kinno minna suri juba eelmisel õhtul, kui ma ei leidnud endale ühtegi sõpra, kes tuleks.. plaanisin siis täna niisama õue minna, aga suur laiskus tahtis ka selle tee kinni panna.
Igatahes, sain kõnele vastuseks uue kõne ning selgus, et mul on isegi võimalus Helinaga ja Richardiga õhtul õue minna. Mina läksin veidi varem välja, jalutasin kena ilmaga. Solarises sain tüüpidega kokku. All poes oli  tore vahejuhtum. Veidi segadust tekitav, aga meeleolukas. Ning kui olime oma jätsidega üles jõudnud, kukutas Helina oma jätsi EMT poe ees maha ja siis eemal seisev turva ütles naerdes midagi "5 sekundi reegel". Selle peale hakkasin mina üle terve Solarise naerma. Yeah, Solaris rahvas on muhe.

Kui olime ainsa meessugupoole Baltasse ära saatnud (jälle Balta, see on iga kord teemas kui R.näen) jäime Helinaga veel chillima. Päääris pika ringi tegime mööda Põhja puiesteed. Käisime Tivoli juuures. OO, kui eufooriasse me sattusime. Nii värviline, nii lahe musa, nii chill. Aaah.. täiega tahaks sinna minna. Aga kõik see  värvikirevus, mm.. seda ei olnud kerge teloga pildistada, aga paar lahedamat sain.
 Koju sain veidi enne 23-e. Ammu polnud nii hilja õues olnud.

Lahe õhtu oli, kahju küll et päev sai nii maha magatud, kuid annan endale andeks. Puhata ikka parem kui õppida vabal päeval. Homme jällle kool ja siis kodukas @my place ;)

Okeh,
G.B.Y

No comments: