Tuesday, May 22, 2012

Milkshake

Mind tohutult häirib, kui mind ikka peetakse nooreks. Mis õigus on noorematel välja näha vanem ja minu kohta arvatakse ikka, et ma olen .. 16. Grh... angrybomb olen. 
***

Nädalavahetus oli aga väga mõnus. Maal ei arva keegi, et ma veel mingi titt olen. Laupäeval läksin ja päeval tegime emmega maatöid. Mõnus oli, kuigi tagantjärele valutavad veidi käed, sest tõstsin ja tassisin üleliia raskeid asju. Aga ise olen rahul. Mõtted sai mujale ning kasulik sai ka olla. Lisaks sain ma vanematele tõestada, et ma pole linnas mingiks pirtspepu siidinäpuks läinud. 
Oleksin hea meelega õhtuni kodus abis olnud, aga ema soovitas ikka Tapalt ka läbi käia. Nii siis otsustasingi minna. Noortekas oli tore, süüa oli seekord topelt sest enne meid olid poisid veel süüa ostnud. Lisaks oli Sass ülemeelikus tujus :D See kõik moodustas kokku ühe väga meeldiva õhtupooliku sõpradega.

Pühapäeval jälle Tapale. TVNK koosolekul plaanisime lähiaja üritusi. Augustis tuleb midagi lahedat jälle ;) 
Kirikus pidasime Maarjaga veidi plaane, sest ta sai aru et ma olen siin oma suurte tuupimiste ja tühja üksindusega pea-aegu masendusse sattumas ja minuga peaks midagi lahedat tegema. Juba ainuüksi teadmine, et  minu heaks tahetakse midagi teha, et mu olukorda parandada, annab sellist powerit juurde. 
Õues oli megasoe ja sellepärast oli ka kodus nii lahekas olla. Linnaminemise tunnet jällegist polnud. Kahjuks jõudis ka see tund kätte ning pidin linna liikuma.  
Õhtul oli suur tühjus ja kurbus südames. Üksindus, mis mind jälle tabas oli nii halb. Ehk seetõttu ma tegingi öösel akna lahti ja hakkasin naaberõues šašlõkki küpsetava mehega rääkima. Hiljem läksin ka läbi tänava tema aeda ning sain mõnusalt salaja oma kõhu täis söödud. Ning see oli ühtlasi ka esimene grill sellel aastal. 
Magama sain küll väga hilja, aga vähemalt olin ma mingiteks tundideks unustanud üksinduse ning tutvusin naabritega. 

Esmaspäev voolas nagu kraanikausist alla. Kool, kool, kool. Veidi nalja, veidi pahandamist, veidi mossitamist, veidi palavust ja veidi unistamist klassist välja saamisest. Viimased tunnid  (specially mata) läksid jälle käest ära.. ups..

Õues oli tohutult soe. Nagu vägaväga soe. Palav. Korra kui ma läpakas kõhu peal magama jäin tuli ka veidi vihma, aga see kadus jube kiirelt ka minema.. imelik.. 
Nüüd on jälle nii tohutult palav, et ma hoian enda akent lahti ja loodan et sääsed sisse ei tule. Homme on viimane koolipäev sellel nädalal ja järgmine nädal ongi täitsa viimane õppenädal. 
Ma ikka pole suutnud välja arvestada mis mu hinded siis tulevad, niisiis ma ei teagi kas oodata tunnistuste kättesaamist või mitte..

Eks paistab.
Lähen nüüd oma sõprade: palavuse, üksinduse ja mõtetega magama.

G-B-Y 

No comments: