Thursday, May 24, 2012

Kurbuse lennutee on pikk

Paar päeva on jälle mööda tuhisenud. Muutunud pole midagi. Tundub justkui läheksid asjad hullemaks. 

Pikad voodislesimised, märjad rätikud. 
Vaiksed mõtted mu peas.
Tahaks võtta välja tikud,
elada muretute seas. 

Ausalt öeldes pole ma viimaste päevade jooksul aru saanud, mida ma teen. Kord käitun ma nii. Siis juba vastupidiselt. Süüdistan end nendes vigades. Aga hiljem otsin endale vabandusi, et mitte süüd enda kaela võtta. 
Ma ei tea enam kuidas elada nii, et ma sellega ise rahul oleksin.

Teisipäev oli viimane koolipäev sellel nädalal. See oli totaalselt üks jubedamaid päevi ka viimaste nädalate jooksul. Kõik läks.. prügikasti.
Õhtu oli kurvameelne. Eurovisioon viis mõtted mujale. Samas, need euro neurod ja pupud kummitavad siiani.
Sellest veel hiljem oli mõnus jutuajamine ühe tüdrukuga. Kergendus oli see, kui ta mõistis täpselt mu tundeid. Ma loodan, et ma siplen veel sellest august välja. (kuigi jõudu pole...) 

Kolmapäev oli vaba. Aga mida ma ikka oskan vaba päevaga teha. Läksin kooli keemiat parandama. Seal istusin veidi aega ja siis saime juba välja. Otsustasime Marleeni, Karo ja Mari-Liisiga Solarise Hessi minna. 
Tuju oli hea, söök oli hea. Hessi muusika oli seekord halb. Mõnus aeg oli seal. Tegime vidiusi ja pilte ja niisama chillasime. 
Edasi liikusime kolmekesti Karot abistama. Tal oli plaanis teha The Wantedile fännivideo ja siis me käisimegi mitu-mitu tundi linna peal ringi. Vabakal oli mingi lamp üritus. Rattad, vaikivad maskotid, kahtlane kaameramees ja palju väikeseid lapsi. 
Vanalinnas nägime Shreki, ristirüütel tegi meiega pilti ja pärast jälitas meid. o.O Mõnus aeg oli, kuigi väikesed süümekad sees küsisid, et ehk peaksin ma hoopiski inka eksamiks kordama.. 
 
Pilte:






Hiljem istusime vabaka mäel, sattusime Jospariga kokku. Tuul puhus.. ja ma tulin koju ära. Jälle pikk mõttepaus voodis ning siis saabus ka Berta. Tegime fuudi ja chillbill. Eva iPad oli kaasas. Pelasime mänge ja mõnulesime. Helinaga sai mõndasid asju klaaritud.  Tuju paranes veidike. 
 
Päääpäää.. Homme lähen ei tea kuhu.. 
Da end.

No comments: