Tuesday, May 29, 2012

Miha, mustasilmne hernes

Tjere, mustasilmsed herned (black eyes peas) :D

Millegipärast leiame alati blogimiseks kõige lambisemad ajad, on ju nii ?

Viimasel ajal pole tõesti jõudnud siia midagi kirjutada. Liiga tore, liiga igav, liiga kiire või siis lihtsalt.. muud põhjused.

Öösel connectisid mu peas asjad päris võimsalt. Nii, et panin huvist kirja oma viimased ööpäevad
So,
15 tundi üleval
4,5 tundi magamist
19,5 tundi üleval
3 tundi magamist

Täna on siis see hommik, millele eelnenud ööl sain ma ainult 3 tundi magada. Nice. Ahjaa, hetkel on kell 6.55
Ärkasin kell 5.00. 
Vahepeal käisin tegin väikese ringi Balti jaamas ja nüüd jõudsin koju tagasi. Poole tunni pärast juba koooli poole liikuma. Muidu ei läheks vist, aga täna on musas KT, milleks pole õppinud, sest vihik on klassiõe käes. Aga selle peab ära tegema.

Ööäk.. süda läigib ja paha on olla. Pea valutab ilmselt liiga vähesest magamisest.  Just sayin'  et, EI, mul pole pohmakat. Lihtsalt eile sai paljupaljupalju toitu söödud ja öösel paar mõnusat klaasitäit jäätisekokteili ka joodud, mis kõik praegu omal viisil kõhus tunda annavad.

mull-mull-mull...

Koolis on viimane nädal. Viimane nädal olla 10.klassi õpilane. Ja viimane nädal selles klassi koosseisus. Naudime neid viimaseid tunde. Varsti on pidu ja pillerkaar ja suur palav suvi, mis tekitab mulle raskuseid.
:)

Päikeeeeeeeee tuleb just nüüd pilvekese tagant välja
Ja mina hakkan kordama. Juhul, kui mul midagi pea kinni võtab...

Njägemist, mustasilmsed herned

No comments: