Friday, May 25, 2012

Strangers have the best candy

Ingrid jõudis koju. Tohutult kurnatuna. Võtan paar sõõmu Tammsaare pargi vett ja siis vuristan jutu eilsest ja tänasesest siia. Lahedad päevad olid.

Neljapäev oli suht sama kolmapäevale. Igatahes, kooli jälle polnud. Käisime meie koolist 10 õpilasega Viimsis. Seal toimus keskkonna alane interaktiivne simulatsioonimäng. Peale meie kooli olid veel Paidekad ja Viimsi keskkooli õpilasi. Meid jagati gruppidesse ja siis hakkasime arutama. Alguses olin skeptiline kogu asja suhtes, aga hiljem muutus asi täiega põnevaks ja ma üldse ei kahetse, et õpetaja mind sinna saatis. Mõnus meeleolu oli kogu selle asja kohal. Ja kui hommikul bussi tulles võõrastega kohtumisel olid kõik vaiksed ja oma klassikaaslaste juurde hoidvad, siis tagasi sõitsime juba ühtse pundina ja hull tsau-tsau oli lahkudes. Mõnus rahvas oli koos. 
Lambiselt lasti meid kooli juures maha kuigi tunnid oleksid pidanud juba ammu läbi olema. Liikusime jällegist Karo ja Mari-Liisiga linna peale. Passisime Vabakal paf-pallide võistlust ja võtsime päikest. Nii mitu tundi järjest kuni lõpuks liikusime koju inka eksamiks õppima.  
Eksam oli meil tegelikult neljapäeval, aga kuna me olime osadega ära, siis meil oli eksam reedel, ehk täna. 
Kordasin, õppisin ja lõpuks jäin telku taha. Eurovisooni teine poolfinaal oli. Hihii, Eesti sai edasi ;) 

Öösel oli jube ärevus sees. Pabistasin, närveerisin ja und polnud alates poole viiest kuni seitsmeni.. 
Õnneks tuli see kähku ja sai läbi ka kähku. Elasin selle täitsa üle ja mu suurim hirm, läbikukkumine, sai purustatud. Selleks aastaks siis eksamite ja tasemetöödega finito. 

Tundidesse peale seda ei läinud. Läksime hoopis Marleeniga Viru keskusesse. Väike chillbill ja chätt. Koju ei viitsinu minna, seetõttu läksin ka Anetele appi Nelipühi kirikusse Täikat korraldama. Tegime pinda vabaks, tassisime laudu jne.. pärast ikka ei viitsinud koju minna ja istusin seal ühtekokku 4 tundi. Aga-aga-aga, selle aja sees sain mina ka endale palju uut. Kõige parem ost oli üks suuuur käekott, mis on selline kena sinakat värvi  ja mille eest pidin ma ainult plekkima 1 euri :D wohoo.  Lisaks sain kardigani, lilla särgi, kollase teemaga särgi, musta värvilise särgi, mingi pitsilise pluuse ja 2 paari kõrvarõngaid ning käeketi. Woah. Kõige selle peale kulus mul ainult 5 euri. Ning osad neist asjadest sain isegi tasuta. Oeh, poleks ma nii laisk ja väsinud olnud siis oleksin ehk rohkem tuulanud seal ja midagi lahedat veel leidnud :) 

Kõht oli megamega tühi, sest ma polnud terve päeva jooksul peale tillukese pudingu ja külmutatud jogurti midagi söönud. Läksime siis Mannuga Lidosse iitima ning peale seda Olli.
Ollis olid Tapalt ka rahvast. Mõnus oli. Väsimus küll piinas, aga üldiselt oli fun. 

Üle pikkade tundide koju jõudes tuli selline kergendus. Isegi mõistus lülitas end välja ja emaga oli väga raske rääkida, sest ma ei tajunud pooli asju. Rääkimata veel mitmetest sõnumitest mida oli täna mu fb postkasti kohe eriliselt palju potsatanud. 6 kirja !!
 Ahjeah..

 Naabritel täna jälle grill, aga ma täna ei lähe. Lähen hoopis magama. Joon veel Tammsaare pargi vett ning nv-l maale. Ma lihtsalt ei suuda siin linnas olla.
Nägens kunagi hiljem! 

I.

No comments: