Tuesday, August 30, 2011

Uued tuuled

Pühapäev, esmaspäev ja täna. 3 päeva, millest igaühest annaks kirjutada metsikult palju. Aga kuna ma unes nägin, et Anette kirjutas mulle, et ma kirjutan liiga pikalt, siis nüüd ma kardangi pikalt kirjutada.. Ja 1 follower on ka langenud.. so, üritan kirjutada ainult kõige tähtsamat ja üleliigsed kirjeldused jätta suusõnaliseks. 

Alustame siis pühapäevaga, kui oli üks suur liikumise päev. Esimesena liikusin Tapale. Noortekogu istung toimus ka lõpuks. Lõpuks sellepärast, et terve suvi ei jõudnud keegi liigutada ennast nii palju, et teha koosolek. Aga siis pühapäeval saime lõpuks kokku ja panime paika ka 2012 aasta 5 üritust ja kohad, kus on meie käpp sees. Aastakene ainult veel... siis uued valimised. Huvitav, kas peaksin ka kandideerima või otsima uut kohta, kuhu end sisse libistada ? Eks seda siis näis.
Peale koosoleku lõppu liikusin kirikusse. Vähe oli küll rahvast, aga sellegi poolest oli tore olla. Kes teab, millal jälle satun sinna. Maarja ja Johanna olid ka kohal. Nii sheff. Ja peale koosolekut nendega poodi läksimegi. Ja siis jätsime Grossi ees Johannaga bye-bye ja meie Maarjaga jalutasime tema poole. Tee peal veel rääkisin oma patustamisest ja siis sõime krõpsu, sest hommikul oli mul kõige pakkimise ja muu sehkendamise juures ununenud söömine ning kõht ikka megalt korises...aga siis üleval toas sai ka veidi muresid välja jagatud. Ja all sai süüa. Ning kui olin lõpetanud, tuli vend ja võttis mu peale. Sõitsime siis kõik ilusasti koju, kus oli väike õnnitlemine (minu vanematel ja ka vennal-vennanaisel on 28.08 pulma-aastapäevad) ja minu stuffi viskasime ka peale. Ja vurasime linna. Tädil oli ka samal päeval sünna, tegelt onul ka, aga tal oli Paides vist oma pidu. Ja siis tädi korraldas ka väikese peo. Istusin seal paar tundi sugulastega ja siis korterisse. Vend käis ka vaatamas. Ja vennanaine. Neile meeldis vist. Veidi olid ja siin jäin mina oma viimaseid asju lahti pakkima. Ja ma tõsiselt tunnen riiulist puudust. nagu.. böö. tahan riiulit ! 

Esmaspäeval oli suht tore hommik. Trollisin ringi korteris ja siis keetsin putru. Suht söödav oli  :D Ja mingi aeg liikusin õue. Vihma sadas koledasti. Aga lõpuks jõudsin Kristiinesse kohale. Veidi tuuseldasin seal ringi ja siis tuli Andra ka. Koos oli lahe. Käisime koolistuffi ostmas ja niisama.. chillimas. Ma sain mõnusad soojad sussikesed ka. Nunnud on. Ja siis kui peale teist kordset Prisma külastust hakkasime istumiskohta otsima, aga minu silmad märkasid hoopiski üht tuttavat siluetti. Täiega meenutas mulle Simot. Ja siis vaatasin, vaatasin ja lõpuks märkasin tema kõrval olevat Ahtot, kes koheselt ka mind märkas. Viipasime siis üksteisele ja ma hakkasin Andra poole pöörduma, aga Ahto jooksis minu juurde ja siis teatas mulle mõnusalt, et tema elab nüüd Tallinnas. Ma ütlesin, et lahe, ma elan ka nüüd Tallinnas. Kutsus mind endale külla. Ma lubasin minna. Juba samal õhtul. Ja siis ma-ei-tea-kuidas läks jutt kooli peale. Ja ta küsis, et mis kooli ma lähen. Ma vastasin, et Liivalaia. Ta karjus üle Kristiine „Mida p****?!?!!?!!!?!!!“ ja siis esimesest üllatusest toibununa küsis ta paar sekundit hiljem, et mis klassi. Ma ei saanud eriti pointile pihta ja ütlesin, et 10, sest ta on minust aasta vanem. Tal oli, et Ei, mis suunda nagu. Ma vastasin, et aa, sotsiaalmajandus. Ja see hetk. Ahto mingi täiega hüppas mulle kaela ja siis ta karjus, et me oleme samas klassis. Mul oli nagu whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat.  See oli lihtsalt mingi unbeliveable. Ma isegi ei tea, mis reaktsioon mul oli. Suur üllatus vist. Andra oskab ehk paremini minu olekut kirjeldada. Ta seisis kõrval. Simo tuli ka vahepeal tere ütlema. Aga ja.. Ahto oli mingi sajaga sillas. Karjus, et ma olen tema klassiõde nüüd. C´mon..  massive.. Leppisime siis kokku, et pärast saame kokku. uuesti. 
Ma saatsin siis Andra ära, jalutasin Kristiines veel, nägin tuttavaid ja siis mingi aeg Ahtoga tema poole. Olime seal. Simo tuli ka vahepeal. Ahto tegi süüa. Väga Okeid makaronid olid :D ja siis jalutasime õues. Vanalinnas ja kesklinnas ja niisama chillasime. Sain igast huvitavaid ja mittehuvitavaid asju teada. Ja ma pidin päris mitu korda teemat vahetama. Lõpuks olin ma nii toss, et sõitsime koju. Või noh, eraldi kodudesse ikka. Ta saatis mind veidi. Ja siis oligi kõik. Vaikselt jäin kodus magama ka. 

Teisipäev algas telefonikõnega. Ajasin end siis ülesse, proovisin kähku oma asjad ära ajada ja juba oligi vend kohal. Läksime koos asju ajama. Ajasime koos minu asju ja siis ajasime tema asju ka. Näiteks ostsime talle uue pesumasina. Koju jõudsin mitu-mitu tundi hiljem. Kahe kotiga. Üks oli Säästukakott. Ahjaa, käisin täna poes endale fuudi ostmas ja siis juba pidin vene keelt rääkima. Ja mingi kilomeeter oma rasket poekotti koju tassima. Kusjuures ma polnud üldsegi kindel, et ega ma ära ei eksi.. aga ei eksinud. Õnneks. Ma arvan, et see ongi vist linna elu :D Igatahes, teine kott oli vidinate kott. Sain endale täna 2 netipulka :D nagu wihii :D aga hetkel mõlemad lihtsalt prooviajaga. Ühe ostab siis välja. Siis sain endale uue paketi. Ei ole enam mingit valusat mindfukki selle kõneaja laadimisega ja rotikatega. Ja siis digiboxi sain ka. Jeesh nagu :D saan nüüd telkut vaadata. Ning pesumasina sain ka täna. Lahe. 
Süüa tegin kaa. Kuigi seda teavad nüüd vist kõik. Kooki tegin ka. Selle üksikasjad on kusagil twitteri avarustes. Suht söödavad tulid need asjad jällegist. :D  Järelikult ma nälga ei jää ja need, kes külla tulevad, need ka mitte. 

Pärast vaatasin muumisid ja nautisin seda, et saan nüüd vaadata telekat ja olla ka netis. 
Õhtul läksin ka krimka lainele ja olen siin armuvalus vaikselt.. varsti magama ka vist. Homme vara ärkama. Helinaga kokku ja kooli õpikutele järele. Ja muudki teha. Eks näeme siis ;)

pakaa. 

No comments: