Tuesday, August 23, 2011

ajalugu kordub mõndades ridades

Võtsin huvi pärast lahti aasta tagasi kirjutatud postituse, et teada saada mida ma tundsin aasta tagasi. Need rohelised on siis 2010 aasta augusti 23 ja 24 kuupäeva lõigukesed. Ja kui ma olin need segased jutud läbi lugenud, avastasin, et ega väga erilist polegi muutunud. Ajalugu kordub taas.
Eelmine aasta samal ajal olin ma linnas tööl, see on ainuke suurem erinevus. Aga igatahes, mõni näide siis.

Ma arvan et te ei usuks mind, kui ma väidaksin et kell on hetkel pool üheksa hommikul. Mul on raskusi isegi enda üles ajamisega kell 9 ja nüüd ma istun kell pool ühksa oma blogis.. kuidas on see võimalik ?
Jaa, hommikused salapärased une kadumised on ka samad. See nädal on uni 9 aeg minema läinud. Tavaliselt magan ikka lõunani.. Aga nüüd olen vara üleval ja nii tekivadki pikad ja mõtetud päevad. Massive minu kohta.

MUide, eile te ei saanud mu päevapostituse selllepärast, et ma ei tahtnud teid mingi negatiivse jutuga üle kallata. Eile oli jälle üks neist päevadest, mil ma olin täis enesehaletsust ja masendust. See on nii masendav, kui masendav ma võin olla.
Iga-aastane augustilõpu monohooaeg??

Ikkagist hormoonid ma arvan. Muidu üks võimalus on ka see, et ma hakkan oma vennale ja vennanaisele vihjama, et varsti võiks ju ka teise lapse saada.. 
Heh. Eelmisel aastal oli mul ka see hormoonide möllamise värk ja unistasin väikesest lapsest.. oijah.. igatahes, nüüd aasta hiljem on muutunud see, et mu vend ja vennanaine saavadki lapse. Edasijõudmine.

Sain endale mitu liitrit vihma kraevahele. See polnud üldse mõnus.
Naljakas, kuid ka täna jäin ma vihma kätte.. ajalugu kordub vaikselt..


Niigi ma olen töökohtade juures selle suvega nii hullult külmetanud, et enam ei taha külmetada.
Mäletan veel seda, et eelmine aasta, ka enne jäätisepidu oli mul nohu ja kurk valus. Käisin veel vennanaise suure ja paksu lilla salliga ringi. Nüüd on asi sama. Salli küll ei kanna, kuid kurk on tiba valus mõni päev. Noh, nohu on nüüdseks krooniline juba. Kõrv on ka vähe valus.. I know, olen samasugune vinguja nagu mõni tatikas..


OKei, nüüd lõpetan kah.
Mingi päev saate paar pilti ka siia. 


No comments: