Sunday, August 21, 2011

Ole lubadustega ettevaatlik!

Soovidega tuleb olla tähelepanelik, seda oleme kindlasti varem kuulnud. Kuid, et uueaasta lubadustega peab ka tähelepanelik olema, selle peale ma varem polnud tulnud. Sest alati on need lubadused meelest kadunud. Kui selle aasta jaanuari alguses sai jälle mõeldud uueaasta lubadusi, siis ma mäletan, et kusagile ma kirjutasin, et ma soovin saada rohkem iseseisvamaks. Arvan, et see koht oli velvet, aga kiirel kontrollil ma ei leidnud seda uueaasta lubaduste teemat ülesse. (Kuid vb ma ei kirjutanud ka seda sinna...) Igatahes, kui ma seda lubasin, siis kindlasti ma ka unistasin sellest. 
Ja nüüd, mingi 8 kuud hiljem mu lubadus saabki täidetud. Hetkel pakin asju. Ja valmistun vaikselt lahkumiseks. Ma poleks kunagi elus osanud arvata, et ma nii varakult pean lahkuma. Nagu, ma mõtlen, nii meeletult pakkima ja siis kogu oma tränaga sõitma teisse kohta ja ennast sinna sisse lülitama. Arvasin alati, et selline kolimise teema on päevakohane alles siis, kui on pulmad või kui tõesti pere kolib teisse kohta. Moshh-Goshh-Doshh. 
Kujutasin ette, et võtan oma väikese punase spordikoti, panen sinna mingi osad riided ja hädavajalikumad vidinad ja küll mul on aega siis teisi asju kodus hoida. Aga jah... pole need asjad sugugi nii kerged. Ikka kogu staff kaasa. Ning praegu ma ka alles mõistsin, et kõik mida ma kokku pakin, pean ma varsti lahti pakkima. Ja siis neile uued kohad otsima.. mmmhh.. siis pean ma vist küll Angelica või Helina või kellegi muu aktiivse isiku appi võtma. 
Igahtahes, tahtsin oma pika seletusega öelda seda, et kõik mida te soovite või lubate, siis mõelge, kas te olete valmis oma lubadust ka täitma? 

1 comment:

Ingrid said...

Eks vaatab, kuidas teil aega on =)