Tuesday, August 9, 2011

Luulerajad jätkuvad

Jällegist väike luulerada.. kuid seekord mitte ainult minu. Alguses on segane.. vahepeal on suht mõistetav, kuid  lõpp läheb vist jälle kaugele.. :)


  Täna ma koristasin tuba.
Alles märkasin, mis kell juba
ühepajatoidu sees oli uba 
olles valmis sööma, hoidsin käes nuga..
Ma tahtsin lõigata, aga ema ei andnud luba.
 Läksin õue ning tusas loopisin muda
 Kuid sellele järgnes pikk mõttejada
 sain aru, et mu pahameel on kasutu ning jama
 Läksin tuppa ning jõin enda rahustuseks tassi kama
 Vabandasin ema ees, et oleksin süütundest vaba
 Kuid tema arvas, et see on juba unustatud jutusaba
 seejärel nautisime koos pada
 Ja olime edaspidi tülidest vaba.
 Õhtul lebasin voodis, tekk vastu naba.... 
 Ja unistasin, et mis saaks kui tema tunneks minu vastu sama.. 
 suundudes unistustesse hülgasin hetkeks maailma vana
 ja soovisin, et oleksin sama muretu, kui kana 
 sundisin keha, et kujutlusvõime küüsist vabaneda, lama..
 ning tahtsin jääda unemaailma
 lastes selleks looja oma silma
 ja mitte lasta oma mõtteid laia ilma
 ning sügavas unes tundsin rõõmu ma
 sest karmist reaalsusest olin vabanenud enda hingega
 kuid teadsin sisimas, et vaid hommikuni võin puhata
 et siis jälle uue hingamisega päevale vastu astuda
 ärgates aga tundsin end ikka veel väsinuna
 ja ei tahtnud üldse oma keha voodist välja liigutada
 mõistes aga, et see on vajalik, tõusin istuma
 ja komberdasin ikka veel unisena hambaid pesema
 peeglisse vaadates meenus mulle aga õhtune mõttelennu rada
 mille peale ma lasin silmad piinlikkusest maha
 kuigi sellest teadsin vaid üksi mina
 oleksin ma soovinud, et ka sina teaksid seda
 jah, Sina, kui Sa vaid oskaksid märgata
 aga sa alati proovid minu eest põgeneda
 joosta kaugele, olla kättesaamatu, peituda
 ja mulle enda mõistatamisega valu teha
 Sa võiksid pigem mult küsida: " ehk olen see mina?"
 või on see keegi teine, kes pole veel mind leidnud 
 küsimuste rohkuse tõttu mus süda on nurka aetud
 ja rõhuva üksindustunde kihiga kaetud
 hinges hüüan, päästke mind muredesse maetut
...



No comments: