Saturday, August 27, 2011

Elutempo

Helina mainis, et ta tahaks saada ühte korralikku postitust. No ma ei tea ju milline on see korralik, aga eks ma siis kirjutan ühtejutti ära terve nädala istumised. 

Kuni neljapäevani siis istusin niisama. Pakkisin jälle. Ja tegin süüa. Ükspäev küpsetasin ka pannkooke, mis jah... läksid veidi kõrbema ja õliseks ja niisama metsa. See vajab veel harjutamist :) Aga muud sööki tegin ka. Nendega sain hakkama :)
Üks päev kirjutasin ka jutu. Ja siis ülejäänud vaba aja ma lugesin ramatut ja piiblit. Ja iPodiga trollisin.. ja siis veel....noh, ütleme ausalt et ajast esmaspäev kuni neljapäevani ma lihtsalt logelesin. Ja mõtteid keerutasin ka. Ja igast jama keerasin kokku. Palju segadusi tekkis ka. Ja palju asju sain teada. Mõni pani kohe päääris pikalt mõtlema. Isegi siiamaani... 
Ärkasin ka igal hommikul vara. Umbes 9 ja poole10 vahel. Ja magama läksin hilja. Imelik, et nüüd, viimased päevad mil ma saan kaua magada, pole üldse tuju pikalt magada. Massive. 

Reedel siis ikka otsustati, et kui ma loobun osadest asjadest ja pean leppima mõndade teiste asjadega, siis ma saan linna. Ja kuna ma üldjuhul olen suhteliselt paindliku meelega, siis eile oligi linnaminek. Käisin Fotomeistris ja sealt liikusin edasi Kaubamaja Kodumaailma. Ja ma tõesti ei tea, mis jõud mind veab sinna, aga seal on nii lahe käia. Sain enda koju uued värvilised kahvlid ja lusikad ka. Ning Kaubamaja all käisin raamatupoes. Ostsin naksu ja ühe mõnusa musta tindika. Saab nüüd oma memuaare jälle kirja panna ja siis pärast musta tindisitta vaadata. hehe. 
Nuuh ja siis liikusin vist Apollosse. Tund-poolteist istusin, lugesin jälle oma raamatut.. Ja siis.. mm.. vist jalutasin vabakale. :D Oma jäätise ja mahlaga. Magasin Musumäel tunnikese. Ilus ilm oli. Tasuta linnawifit kasutasin ka :) Kirjutasin ja vaatasin inimesi. Wuz fun.

Ja mingi aeg hüppasin sealt samast bussile ja kärutasin koju. Korterisse. Pakkisin asju lahti ja sõin ja siis poole seitsme aeg Oleviste poole. 
Veljo tegi hea jutluse. Välja minemise/ välja läkituse teemal. Aga sellest veel enam meeldis mulle ülistus. Sest esimesed 3 laulu, olid vanad laulud, mis mulle täiega meeldivad ja vahest kummitavad peas, aga mida me polnud oma koguduses juba väga kaua laulnud. Ja siis oligi niiii hea lemmikuid kuulata. 
Ja pärast kohvilaud läks ka suht pikale. Jällegist jäime Markusega jutu peale seal neljakesti, pärast kolmekesti  ja siis lõpuks kui oligi, et ups kui palju kell on, siis ta oli nii lahke ja viskas meid koju ära. Awesome. 

A. Peaks vist mainima, et nüüd olen ma enam-vähem juba oma stuffi lahti pakkinud vaikselt elan sisse. Ning Angelica käis ka esimest korda eile külas. Olime seal. Jõime teed, ta leidis huvitavaid raamatuid. Luges neid. Ja siis panime mulle risti ka piltidest seina peale kokku. Nii lahe. Ma olin täiega excited, kui ma seda tegin ja neid seina peale panin. Alguses tundus, et vähe suur on, aga tegelikult võtab see seinast päris väikese osa. Ja värve annab ka palju juurde. Igatahes, öö hakul pugesime meie ka tekkide vahele ja jäime hommikut ootama. 
Mind äratas siis päikesekiirekene. Ja Angelicat äratas vist minu jalutuskäik vetsu... Millaski liikusime poodi ka. Ja siis tegime hommikusööki. Võikusid ja kohvi. Kohv tuli kange. Päris kange. Angelica samal ajal istus laua taga ja vaikselt naeris pihku, kuidas ma kokkan. Sest ta nägi mind esimest korda elus söögiga tegelemas. wow. Ja tema arvas kõige minu tegemiste kohta seda, et nädala aja pärast ma lähen Rimisse ja ostan endale valmistoitu... Nojah, eks näis kuidas selle kokkamisega siis jääb. 

Mitu tundi hiljem olime me juba lahus. Tema kusagil oma kaamera ja mingi tädikesega ja mina olin Pirital Laura juures. Pidime küll jäätisepeole minema, aga noh.... tema kodus oli põnevam. Siis istusin mina laua taga, trimpasin oma mahlakoksi ja tema tegi ahjuvõikusid :D 
Arutasime täiega palju teemasid läbi ja rääkisime minevikust ja tulevikust ja noh, üldkokkuvõttes täiega lahe oli. Aeg möödus megakiirelt. Ning lõpuks saatis ta mind ka bussile ära ja siis ma vurra-vurra Solli. Vaido oli seal. Ja 0 korrusel mingi kontsert.. Apollos 3.korrusel oli Angelica. Temaga jälle kokku ja siis CoffeeIn-ist läbi ja Baltasse. Ning mingi pika ja väsitava rongisõiduga koju. 
Nujah. Ja siin.. suht midagi.. olen sajaga väss.. aga ma kulutan oma netiaega täiega veel, sest ma ei kujuta ette, millal ma jälle saan oma armsasse blogisse naasta. =)

Lisa lõppsõna, kokkuvõte
Kuigi jah.. tegelt mulle ei meeldi selline elutempo. Et istun neli päeva tuimalt kodus, siis ühel päeval lähen linna, ajan seal asju ja järgmisel kiirel ja väsitaval päeval sõidan juba maale tagasi. Aeh.. oleks siis ka mingi vahe sees nendel sõitudel. Aga ei. Ja homme jälle linna tagasi. No on kreisi elu alles...

Aga eks siis näis.
Nüüd ma lahkun.

BYE. and G.B.Y

No comments: