Saturday, August 13, 2011

2 kuud 1 nädal ja 6 päeva

Kaks lemmikut pilti siia, millel oleme meie Angelicaga. 
Esimene pilt on tehtud 30 aprill, PP ajal. Pildi autor on Helari Hellenurm.


Ja see teine pilt on tehtud 12 august.
Suvelaagri afterpartyl Oleviste kirikus. 


Ja mis on siis muutunud nende 104 päeva jooksul ?

Meie näoilmed.
Meie asendid. Esimesel pildil on ta minust paremal pool, nüüd vasakul.
Meie juuksevärvid. Angelicast on saanud punane ja Ingrid on ka läinud rooste värvi. 
Siis puutusid meie peanupud kokku, nüüd mitte. 
Kevadest on saanud suvelõpp.
Minu naeratusest on saanud imestus.
Angelica on ka hakanud suud rohkem avama.
Juuksed on pikemad.. okei, PP ajal olid need mul seljataga.
Siis olime Pärnus, nüüd olime Tallinnas.

Mis on endiselt samamoodi?

Angelical on ikka midagi musta seljas.
Angelica on ikka pikem minust.
Angelicale meeldib ikka pildistamise ajal mu kaela/õlga puudutada.
Angelica kannab ikka tukka samal poolel.
Mina olen ikka pildil eespool.
Minu käed on endiselt kusagil pildi all peidus.
Me oleme endiselt sama vanad.


Aah.. Annu, sa oled ikka nii hea. Mis sest, et ma pidevalt käin su kodust asju toomas ja ma pidevalt tujutsen. Aga nii tunnengi, et ma olen olemas. Ja tänud sulle, et sa ka eile õhtul olid minuga. 
=)

No comments: