Saturday, April 13, 2013

Lase viha välja, et kunst saaks tekkida

Ostke mulle taldrikuid, mida vastu seina puruks loopida.
Tooge mulle nuge, et nendega seinu kriipida.
Vältige minuga rääkimist, et kurbust saaksin seedida.
Ärge lugege mu blogi, et mu mõtted ei saaks teie ümber keerduda.
Leidke mulle labidas, et end maa alla kaevata.
Võluge mulle tiivad, et teie pea kohal lennata.
Andke mulle poksikott, et seda vihahoos taguda.

Eemaldage mind sõbralistist, et see teie silmi ei häiriks.
Kustutage mu number, et see teie kõnearvet ei määriks.
Ärge tulge mulle külla, et oma aega säästa.
Karjuge mulle kõik näkku, et klatši päästa.
Laske mul üksinda tänavatel uidata.
Põgeneda kodust ja vaikusemaadel mängida. 

Sest see pole ainuke viis, kuidas elada. 


Mõte viis lauseni. Lause sai järje. Ning nii ta sündiski. 
Järeldus: ka vastikud olukorrad tuleb muuta enda kasuks. 
 13/04/13 


No comments: