Saturday, April 6, 2013

Drowning


If I die young, bury me in satin 
Lay me down on a bed of roses 
Sink me in the river at dawn 
Send me away with the words of a love song 

Lord make me a rainbow, I'll shine down on my mother 
She'll know I'm safe with you when she stands under my colors
Oh, and life ain't always what you think it ought to be, no
Ain't even gray, but she buries her baby 




Mulle ei meeldi, kui inimesi koheldakse nagu asju. Asju kasutatakse siis, kui neid vaja on. Inimestega ei tohiks nii käituda. Meil on ka tunded. Kuid tundub, et nii lihtsalt unustatakse ära teiste pealiskoore all olev inimene ära ning üksteist kasutatakse ära puhtalt omakasu pärast. Inimhing kahjuks vajab, et teda hinnataks ka peale kasulikuks olemise.
 Ma olen viimasel ajal liiga palju inimestes pettunud. Jälle? Miks?
Sest kui mul pole probleeme, siis ma tekitan neid endale ise.
Ma vist tähtsustan liiga palju inimsuhteid. Ootan midagi head, mida paraku ei tule. Ja pean asju olulisemaks kui nad tegelikult on.
Kahjuks olen üks nendest tüüpidest, kes soovib probleemide eest ära põgeneda. Sellepärast ma ootan ka augusti. Veidi valedel põhjustel ehk, aga ikkagist.
 Ma tean, et nende paari lausega pole kõik veel öeldud. Palju jääb südamesse luku taha. Ootamaks kedagi, kes mõistab ka südant.

Jah, ma olen terve nädala seda laulu kuulanud ja ikka ei mõista kuidas need sõnad saavad nii kurvalt kaunid olla.



And I'll be wearing white when I come into your kingdom 
I'm as green as the ring on my little cold finger
I've never known the loving of a man
But it sure felt nice when he was holding my hand 


A penny for my thoughts, oh no, I'll sell 'em for a dollar 
They're worth so much more after I'm a goner
And maybe then you'll hear the words I been singing
Funny, when you're dead how people start listening 




The band perry - if i die young

No comments: