Friday, April 16, 2010

jou

Üritan siis normaalset juttu ka kirjutada. Koolis on asjalood nii et hinded on kehvakesed üsna. Aga nh küll küll korda saab nagu alati.
See pilt, mis kõrval, see olen mina. Oma esimese fotokaga. Mina tegin emmest pilti ja emme tegi samal ajal minust. Sellega meenuvad ka vanad head ajad, kui probleeme polnud. Koolis oli kergem ja sõpru rohkem. Inimesed olid ka rõõmsamad. Aga kõik peavad kord suureks saama.
Nädalast veel niipalju, et ma ei tea, kui palju taskurätipakke ma olen sellel nädalal kulutanud. Igatahes väga palju. Ja kurk ka suht valus koguaeg. Ja ühel ööl ma isegi värisesin ja sonisin jne. Ja nh ma siis otsustasin täna, et ma ei lähe noortekale ka. Olen kodus ja puhkan. Leian uusi tutvusi.
Varsti algab kelgukoerad. Läheks seda ka vaatama.
Muidu see nädal on on mul üllatavalt vähe masendust olnud. A nh ma siis lendan minema.
bye-bye

No comments: