Wednesday, April 21, 2010

Ära vihasta, ainult imesta !!!

Jeap. Nii ta on. Ära vihasta, ainult imesta. On alanud minu allakäiguspiraal. Mitte alanud. Juba käes tegelt. Patja nutmine ei aita ka. Ma ei oska enam midagi teha. Pea enam ei võta isegi koolitarkust. Söön küll igast vitamiine ja kaltsiumit, aga ma ei tea. Ma koguaeg ju õpin. Ja ikka tulevad halvad hinded. Kujutate ette, ma ei suuda enam isegi hommikuti üles ärgata. Täna magasin nii kohutavalt sisse, et kui ma aknast välja vaatasin, siis just tuli buss. Magasin sisse. Kõmpisin empsi juurde. Lohutuseks sain ma paar minutit loengut, et miks ma sisse magasin. See on ju inimlik asi. Aga minu emps hakkas kohe mölisema, et miks ma siis endale normaalset äratust ei pane jne. Ja küsimusele, kuidas ma kooli saan, sain ma vastuseks, et mine rattaga. Fain. Mul on esimene keka tund. 8 tundi kokku. Koolikotis peaaegu kõik õpikud. Lisaks suurele raskele koolikotile on mul on vahetusriietekott. Ja ema arvates peaksin ma rattaga minema. Teretore. Teine võimalus oleks, see et et ma oleks bussiga läinud. Aga ma ei taha bussiga minna. Niikuinii ma jõuaks hilja kooli ja ma peaks maksma veel 10 krooni selle 4km eest. Parem siis rattaga. Liigutasin end kiiresti kiiresti. Rattaga sõitsin nii kiiresti kui jõudsin, sest kell oli juba päris palju saamas. Aga kui kiiresti saab sõita, kui kummid pooltühjad ?!?

Õnneks jõudsin kooli. Isegi õps polnud veel tulnud. Lootsin et kekas jooksma hullusti ei pea, sest see oleks juba liig mu pekistele jalgadele.

Peale söögivahetundi tuli Tapa Muusikakool külla kontserdi andma.

Lõpuks said tunnid läbi. Hakkasin kodu poole väntama. Seekord poole kergemalt kui hommikul, sest vahepeal käis vend koolist läbi ja võttis mu koolikoti ja dressikoti.





Hetkel tundub mulle küll, et mu masendus tuleb tagasi. Kõikid inimestega on midagi juhtunud. Mõned on muutunud. Mõned on eemaldunud. Mõni ei räägi enam sõnakestki. Mõni on langenud masendusse. Mõni hoiab niisama eemale. Isegi kellegagi pole rääkida. Normaalset juttu. Mõistlikku ma mõtlen. (Sry, kui ma kedagi solvan)

Ma ei tahagi enam olla siin. Tahan uut elu. Uut võimalust.
9 päeva ...

No comments: