Monday, June 18, 2012

sõit-sõit linna

Ma olen väsinud. Ja ma vajan und, sest tänane päev on olnud jälle üks hullumeelne.
Aga still, olen tobukene ja kirjutan siia midagi, kuigi üks osapool minust ütleb, et miks seda on vaja.. -.-

Kell on tiksunud juba 1.04 üle 18nda juuni, kuid mina elan endiselt 17ndas juunis.

Oli pühapäev. Ja oli Tapa koguduse 80-s aastapäev. Tegelikult oleks see pidanud toimuma varem, aga kuna meil oli eelmine nv PP, siis toimus see alles nüüd. Vot.
Selle kohta ei oskagi eriti midagi öelda... suurem kui tavaliselt. Inimesi oli tunduvalt rohkem ning teine õhkkond oli ka. Mõnus oli. Tore oli. Ahjaa, tegin sinna koogi ja kõigile maitses see väga :D

Ilm pöördus pärast kuidagi väga imelikuks. Tuul möllas juuubedalt. Ja vihma tuli. Ning taevas oli väritud nagu tumesinise-halli vesivärviga. Ja ma pidin tulema sellise ilmaga linna.
Psh.. hullult oleks viitsinud ka onju. Aga ma olen armas ja sõbralik ja abivalmis inimene, kes on meeleldi nõus sõitma linna, et oma abi pakkuda paariks päevaks.
Rongisõit aga oli üks huvitavamaid.
Okei, esiteks ei leidnud kohta. Siis küsisin ühe mehe (mingi .. 20-25) käest, et kas ta teeks mulle ruumi. Ta vastas väga pervo häälega, et ˇˇmuidugi saab. Fain. Aga siis kui ma võtsin oma iPodi ja hakkasin muusikat kuulama või tiny towerit mängima, siis ta kogu aeg passis mida ma teen.. ja ta uuris mu koti sisu ka :D Käsi oli tal ka imelikult..  mul oli nagu whaat :D  Ja lisaks ta väike kõtukene, värises sõidu ajal päris toredalt :D
Nii, siis minu vastas istus üks vanadaam, kes kogu aeg sõnumeeris, ehk sms-is kellegagi. Ise päris vanakene, aga  näpud liikusid nuppudel kiiresti. Vahepeal ta vist rääkis ka meiega, aga ma pole kindel, sest keegi ei julgenud talle vastata..
So.. neljas isik meie toolil oli niisama lamp vend oma e-lugeriga. Tema puhul oli ainult imelik see, et tal vist olid püksid veidi kitsad ja ta istus rätsepaistes, mis nagu mehe kohta avalikus kohas pole päris chill :D
Üli palju oli rongis lapsi, kellel oli seljas kollane särk. Ja sinna peale kirjutatud "Juhhei". Oeh, see tegi ka nii rõõmsaks, sest olin ju isegi kunagi Juhhei-kooris laulmas.
Mingid matkajad olid ka rongis. Ühel neist matkajatest olid püksid tagumiku pealt veel McGuivery teibiga kinni kleepsetatud. Ja üks neist ütles teisele Ülemistel maha minnes : "noh, tore oli. Päästsid 2 korda mu elu nende 3 päeva jooksul" .. minu nägu oli vist selline o_O
Sõidu ajal ma ka hoidsin naeru tagasi, sest seal oli ka üks selline tüüp, kes sõi suure jogurti ära. Ja siis võttis kotist teise ja hakkas seda ka sööma. Ning minu silme ette tuli pilt jogurtiõgijast, kes sööbki ainult jogurteid terve päev. Ühega lõpetab ja teisega jälle alustab :D lol
Päris palju nalja pakkus ka üks onu, kes muutus näost tohutult maasikaliseks, kui üks suur naine talle ennast üritas sülle upitada.. see noh.. ei tulnud väga hästi välja :D
Ja lisaks nendele asjadele tulid ka mulle igast rongi-feili meelde, niisiis naersin ma seal päris lopsakalt :D

Linnas õnneks oli ilm okitoki ning sain rahulikult koju. Trepi kriuksumine oli küll mõnna.. ja korteris polnud nii kaua olnud.. tühjus oli küll suur, aga ehk täitub see paari päeva jooksul minu mõtetega.

Jeesh... tänaseks tõmban veduriuksed kinni.
 Häädööd.


No comments: