Tuesday, June 5, 2012

Ende der Schule

Kõik on hästi. Kõik on korras. Täna oligi täiesti viimane päev.
Imelik on veidi, sest alles ma viisin sinna pabereid sisse. Veel ei jõua kohale, et 10.klass on läbi. Kokkuvõtteks, oli tore aasta. Ja kui ma nüüd meenutan mida kõike uut ma juurde õppisin, siis seda oli väga palju. Praegu tunduvad küll kõik põhikooli teemad nii ülepeakaela lihtsad ja arvatavasti teeksin ma põhikooli eksamid praegu ka hoopis paremini. See õppeaasta andis palju juurde. Tutvusi, tarkusi ja kogemusi.



Aktus oli ka täna. Paar esinemist ja siis autasustamine. Jagati spordipäeva diplomeid. Mina teadsin, et spordis olin ma viimane ja uitasin kaugel enda mõtetes. Äkitselt kuulsin enda nime. Nagu watwat?  Jooksin ette. Sain paar paberit ja tassi. Tassi üle on mul väga hea meel. Oligi just ühte juurde vaja :D
Tunnustada sain saksa keele viktoriinis tubli osalemise eest (mul olid vist kõik õiged vastused). Ja teine kiri oli ka tänukiri üritusel abistamise eest.
Pärast liikusime raamatukokku (lol, meil pole enda klassiruumi) ja saime tunnistused ka kätte. Kiidusõnu ka päris palju. Jah, ma tean et ma olen tubli. Piisab kah kiitusest muidu lähen veel uhkeks ära :D
Istusime veel gartsas ning siis otsustasime neljakesti tüdrukutega sõõrikusse liikuda. Sõime veits ja niisama chättisime. Mõnus oli.

Ja oligi kõik. Kõik läksid eri suundadesse ja meie Marleeniga kesklinna. Ja rõõmsas tujus tulin koju. Loodetavasti ei pea enne 1. septembrit sinna uuesti minema :)


Jepjep, elu on praegu ilus. Isegi vihma üle rõõmustasin.
Mõtlesin ennem just, et peakski ehk rohkem rõhku hakkama panema iseendale ja oma tegemistele. Olen mingitel perioodidel proovinud elada teiste jaoks, kuid ehk oleks aeg hakata enda jaoks elama.


Mõssa-mõssa. Kalli-kalli.

( INGRID ) 

No comments: