Thursday, July 25, 2013

Tindipudi

*võtan võiku kätte, draft notesid ette, istun laua peale ning asun kirjutama*



Ma nägin sind unes. Sa jooksid mulle järgi, nagu tahaksid midagi öelda. Ma oleks tahtnud seisma jääda ja kuulata sind, aga ikka ma kiirustasin mujale. Nii istusin ma autosse ja ei saanudki sulle öelda, et see on viimane kord, kui ma sind näen. 



Elu. Elu on hetkel selline, et siiberdan maa ja linna vahel. Paar päeva siin, paar päeva seal. Palju on asju, mida oleks vaja loetud päevade jooksul ära teha. Ja ma lihtsalt ei suuda end kokku võtta. Selle asemel istun ma voodis, teki sees ja mõtlen nende asjade peale. Mida ma olen aga avastanud, on see, et mõtte jõul pole ma suutnud midagi ära teha. Tuleb kätte võtta ja liigutada.  Kõige rohkem oleks ehk mulle vaja öelda, et mida peab kohe tegema ja millised asjad võivad paar kuud oodata.

Kalendrisse on päris jube vaadata, sest august on juba nädala aja pärast. Nagu whaaat. Seega üritan veel teha seda, mida jõuab. Käisin kinos Supervarast vaatamas. See oli päris funny ja armas. Sain endale ka ühe minioni ^-^  Ühel öösel jalutasin Pelgu Gümni taga staadionil jalkaringe....Stroomil käisin peesitamas.. kell 2 öösel...ja ühe haiglaasutuse akna all.... karusellile ei taha ma ka enam kaua minna...  it was kind of stupid night.
Aga leidub ka selliseid armsaid inimesi, kes helistavad kui on linnas ning tahavad mind näha. See teeb rõõmu, kuigi kui ma mõtlen nende tagamõtetele, siis jääb mulje, nagu me teed ei oleks ühised. Aga ma ei taha ju ka kellelegi haiget ka teha.

Well. Laagri aftekas oli eelmine nädal. See oli funny ja tore ja paljupalju oli videosid ning kõik lahedad tüübid olid kohal. Selline suur soojus tekkis südamesse. Sõin vahukomme nutellaga ja njomnjomnjom, niii palju oli head fooodi. Õhtu venis päris pikaks ja külmaks. Aga oli seda väärt ;)

Vihmased päevad ei meeldi väga hetkel. Viivad tuju alla. Tahaksin veel võimalikult palju käia päikeseprillidega ja lühikeste pükstega ja pikkade õhuliste seelikute ja värviliste särkidega. Pooled särgid on veel kandmata ju. Loodame, et august hoiab soojana.






No comments: